海上曾经下过雨

bonne nuit

 
Say Something - A Great Big World
Is There Anybody Out There? A Great Big World

Say something, I'm giving up on you.


sweetest:

A Great Big World是美国纽约的一支“黑马“乐队。由歌手和作曲Ian Axel和Chad Vaccarino组成。他们的首张单曲Say Something仅仅在数日便登顶Billboard 和iTunes下载榜冠军!

这是一首让人动情的歌,平静的唱腔蕴含着不能忘却的情伤。多么希望你不要再沉默,可以原谅我,彼此依偎,紧紧追随,再次深爱,有种悲从中来的感受。男女生惊艳的演绎,触动内心的脆弱,那段时光真得很美,美得令人炫目,回忆如沙,吞噬着内心的每一处。期望、绝望、呼唤都表达得淋漓尽致,是一首贴切心境直达心扉的伤感歌曲。


Say Something / 不要再沉默不语

 

Say something, I'm giving up on you.
不要再沉默不语,我已经难以为继
I'll be the one, if you want me to.
我可以倾我所有,只要能如你所愿
Anywhere, I would've followed you.
不论你天涯海角,我都将紧紧追随
Say something, I'm giving up on you.
不要再沉默不语,我已经难以为继
And I am feeling so small.
我已卑微入尘
It was over my head
回忆如沙,吞噬着我
I know nothing at all.
我不知所措
And I will stumble and fall.
蹒跚着,摇摇欲坠
I'm still learning to love
还想学着好好爱你
Just starting to crawl
虽然我还不够成熟
Say something, I'm giving up on you.
不要再沉默不语,我已经难以为继
I’m sorry that I couldn’t get to you
对不起,我让你失望至此
Anywhere, I would've followed you.
无论你天涯海角,我都将紧紧追随
Say something, I'm giving up on you.
不要再沉默不语,我已经难以为继
And I will swallow my pride.
我低下骄傲的头颅,乞求着
You're the one that I love
只因你是我一生所爱
And I'm saying goodbye.
而我却踌躇着,将要离去
Say something, I'm giving up on you.
不要再沉默不语,我已经难以为继
And I'm sorry that I couldn't get to you.
对不起,我让你失望至此
And anywhere, I would've followed you.
不论你天涯海角,我都将紧紧追随
Oh~
哦~
Say something, I'm giving up on you.
不要再沉默不语,我已经难以为继
Say something, I'm giving up on you.
不要再沉默不语,我真的不愿放弃
Say something...
不要再沉默不语,求求你...